Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 481

Total Visits per Month

February 2025 March 2025 April 2025 May 2025 June 2025 July 2025 August 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 5 2 20 9 14 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 461
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 24
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
United States 235
Ukraine 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Canada 8
Germany 8
India 7
Australia 6
France 5

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 38
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6