İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 523

Aylık Toplam Ziyarat

Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025 Eylül 2025 Ekim 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 2 20 9 14 10 32 2

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 467
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 27
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 249
Ukraine 58
China 47
Netherlands 37
Ireland 28
Vietnam 13
Brazil 10
Canada 8
Germany 8
India 7

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 61
Mountain View 41
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 11
Hanoi 10
Louisville 10