İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 461

Aylık Toplam Ziyarat

Aralık 2024 Ocak 2025 Şubat 2025 Mart 2025 Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 1 4 8 5 2 20 5

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 455
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 22
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 220
Ukraine 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Germany 8
Canada 7
India 7
Australia 6
France 5

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 61
Mountain View 36
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6