İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 482

Aylık Toplam Ziyarat

Şubat 2025 Mart 2025 Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 5 2 20 9 14 3

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 461
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 24
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 236
Ukraine 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Canada 8
Germany 8
India 7
Australia 6
France 5

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 61
Mountain View 38
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6