Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 461

Total Visits per Month

dicembre 2024 gennaio 2025 febbraio 2025 marzo 2025 aprile 2025 maggio 2025 giugno 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 1 4 8 5 2 20 5

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 455
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 22
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Stati Uniti 220
Ucraina 58
Cina 42
Paesi Bassi 37
Irlanda 27
Germania 8
Canada 7
India 7
Australia 6
Francia 5

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 36
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6