Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 523

Total Visits per Month

kwietnia 2025 maja 2025 czerwca 2025 lipca 2025 sierpnia 2025 września 2025 października 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 2 20 9 14 10 32 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 467
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 27
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 249
Ukraina 58
Chiny 47
Holandia 37
Irlandia 28
Wietnam 13
Brazylia 10
Kanada 8
Niemcy 8
Indie 7

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 41
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 11
Hanoi 10
Louisville 10