Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 406

Всього відвідувань на місяць

квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024 серпня 2024 вересня 2024 жовтня 2024
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 5 4 16 10 13 16 3

Звантажень файлу

Переглядів
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 388
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 15
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 192
Україна 51
China 40
Netherlands 37
Ireland 27
Germany 7
Canada 6
Australia 5
France 5
Vietnam 5

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 61
Beijing 34
Mountain View 28
Dublin 27
Menlo Park 16
Odessa 12
Kiev 11
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6