Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 174 (час пошуку: 0.004 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Methodical recommendations20182-лис-2020Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations20189-тра-2018Програма професійно-орієнтованої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг», 075 «Маркетинг»Оксентюк, Богдана Андріївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Course of lectures20216-тра-2021«Рекламний менеджмент»: конспект лекцій для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняБурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations201821-чер-2018Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Дослідження ринку» для студентів факультету економіки і менеджменту для всіх форм навчанняСеменюк, Світлана Богданівна
Article201629-чер-2017Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович
Articleчер-20174-лип-2017Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритівЯкимишин, Лілія
Book chapter201629-чер-2017Детерминанты механизма государственного управления инвестициями в логистические системыФалович, Володимир Андрійович; Савіна, Наталія
Conference Abstract18-тра-201831-тра-2018Формування системи стратегічного управлінняФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Conference Abstract26-кві-201831-тра-2018Оцінка конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни: “Інфраструктура товарного ринку” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 6.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Маркетинговий менеджмент” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 8.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Methodical recommendations4-лип-20194-лип-2019Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Other201729-чер-2017Екологічність як одна із емерджентних властивостей відповідального ланцюга поставок інвестиційних товарівКрикавський, Євген Васильович
Learning Object4-лип-20194-лип-2019Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations4-лип-20194-лип-2019Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Article25-тра-201612-чер-2017Логістика високотехнологічних споживчих електронних товарівЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Learning Objectтра-201711-чер-2017Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Міщук, Оксана Іванівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Conference Abstract30-бер-201825-кві-2018Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Conference Abstract18-кві-201825-кві-2018Диференціація аналізу в умовах розвитку ринкової економікиФедорович, Роман Володимирович; Ціх, Галина Володимирівна
Methodical recommendations20173-лип-2018Методичні вказівки до проходження практики «Вступ до фаху» для студентів факультету економіки і підприємницької діяльності, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг».Фалович, Володимир Андрійович; Краузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Proceedings Book9-лис-201816-лис-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівБереза, Юлія; Березівська, Надія; Біліца, Ірина; Бронецький, Віталій; Венгер, Юлія; Винник, Ірина; Данилишин, Олег; Демкович, Христина; Дідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Долгошеєв, Віталій; Дишлюк, Наталія; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Голда, Надія Михайлівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Подвірна, Тетяна Володимирівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Міщук, Оксана Іванівна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Сергій; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна
Handbookтра-201927-чер-2019Навчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Other20-вер-20091-бер-2017Використання параметричного аналізу для оцінки ризиків формування і використання фінансових ресурсівФедорович, Роман Володимирович
Other5-гру-200916-бер-2017Використання методу сум в аналізі конкурентоспроможності продукції економіки на сучасному етапі/Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Теоретичні основи та сучасні моделі розвитку національної економіки в умовах інтеграційних процесів"Федорович, Роман Володимирович; Ціх, Галина Володимирівна
Other199516-тра-2017Деякі питання аналізу попиту і ринку/Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції "Особливості оперативного економічного аналізу в системі маркетингової діяльності промислових підприємств Тернопіль 1995Федорович, Роман Володимирович
Article3-лис-201617-тра-2017Високотехнологічні рішення в сфері логістики транспортних перевезень товарів повсякденного попитуЯкимишин, Лілія Ярославівна
Other199616-тра-2017Аналіз фінансової стійкості підприємства /Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю кафедри економічного аналізу і 30-річчю інституту обліку і аудиту Тернопіль-1996р.Федорович, Роман Володимирович
Learning Object20168-чер-2017Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Article27-кві-201712-чер-2017Перспективи розвитку обліку соціальної відповідальності промислового підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Learning Object3-чер-20166-чер-2016Навчальний посібник для виконання дипломних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Шпилик, Світлана Василівна
Bookбер-201730-бер-2017Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юріївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
Article201024-бер-2017Маркетингове моделювання діяльності підприємствФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object201823-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Learning Object20168-чер-2017Опорний конспект лекцій із дисципліни «Товарознавство продовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object20178-чер-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Learning Object20168-чер-2017Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів із дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Article201713-чер-2017Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостейФалович, Володимир Андрійович
Article27-кві-201712-чер-2017Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна
Monograph201825-чер-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Proceedings Book201825-чер-2018Конкуренція як об'єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Article201712-чер-2017Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потребЯкимишин, Лілія Ярославівна
Book1-чер-201719-чер-2017Якимишин Л. Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: Монографія / Л. Я. Якимишин. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20182-лис-2020Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Трейд - маркетинг» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations20182-лис-2020Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для студентів факультету економіки та менеджменту за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations20172-лис-2020Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання.Рожко, Наталія Ярославівна
Handbookбер-201811-тра-2018Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Course of lectures201811-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Conference Abstract26-тра-201817-чер-2018Особливості функціонування ланцюгів поставок цифрових продуктів та послугПетецький, Ігнацій
Article20187-тра-2018Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попитуКрикавський, Євген Васильович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Навчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняБурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20188-тра-2018Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20188-тра-2018Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Логістичне обслуговування» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Other1-лис-201623-тра-2017Програма організаційно-економічної практикиСеменюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Article199523-тра-2017Организация оперативного экономического анализа//Научные записки Тернополь - 1995Федорович, Роман Володимирович
Learning Object19-тра-201624-тра-2016Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Monograph202129-чер-2021Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденціїБаб'як, Г.П.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Гарасим, Л.Г.; Голда, Надія Михайлівна; Корчак, О.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Піняк, Ірина Любомирівна; Жара, А.Б.; Прохоровська, С.А.; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія Миколаївна; Шевчук, О.С.; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Шерстюк, Роман Петрович; Мельник, Лілія Миколаївна; Стойко, Ігор Іванович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Monograph201820-гру-2018ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇЯкимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Article199424-тра-2017Оперативний облік в системі інформаційного забезпечення оперативного управління //Наукові записки під ред. д.е.н., проф Шкарабана С.І. Тернопіль 1994Федорович, Роман Володимирович
Article199924-тра-2017Аналіз сегменту ринку / Наукові записки Науковий збірник Тернопільської академії народного господарства Тернопіль-1999Федорович, Роман Володимирович
Learning Object201823-чер-2018Реклама і рекламна діяльність . Конспект лекційГолда, Надія Михайлівна
Learning Object201823-чер-2018Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object201823-чер-2018Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»Голда, Надія Михайлівна
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Article201814-гру-2018Особливості гармонізації стандартів ланцюгів поставок України з вимогами ЄСЯкимишин, Лілія Ярославівна; Леонова, Софія Володимирівна; Петецький, Ігнацій
Methodical recommendations202028-січ-2021Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Article201814-гру-2018Стратегічна оцінка середовища розвитку річкових перевезень в УкраїніЯкимишин, Лілія Ярославівна; Шандрівська, Олена Євгенівна
Article201814-гру-2018Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсуЯкимишин, Лілія Ярославівна; Бочко, Олена Юріївна
Article201814-гру-2018Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на УкраїнуЯкимишин, Лілія Ярославівна; Шандрівська, Олена Євгенівна
Article201814-гру-2018Дифузія ірраціональної бізнес-поведінки в інтегрованих організаціяхЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович; Подзігун, Світлана Миколаївна
Handbook9-жов-201930-жов-2019Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Шпилик, Світлана Василівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Conference Abstract25-жов-201814-гру-2018Ринок логістичних послуг 2018: виклики сучасностіЯкимишин, Лілія Ярославівна; Шандрівська, Олена Євгенівна
Monograph201930-чер-2020Управління комерціалізацією інноваційної продукції: монографія / за ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М., д.е.н., доц. Біловодської О.А. – Суми : Триторія, 2019. – 304 с.Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володими Андрійович
Book201510-чер-2016Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201824-лип-2019Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеностіТимошик, Михайло
Monograph201916-кві-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни „Маркетинг в галузях та сферах діяльності” для студентів галузі знань 07 „Управління та адміністрування” спеціальність 075 „Маркетинг”Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning Objectтра-20185-тра-2018Програма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин– Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 61 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article21-вер-201617-тра-2017Маркетингові і логістичні аспекти в дистрибуції споживчих товарів особливих габаритівЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Article199715-тра-2017Основні напрямки вдосконалення економічного аналізу/ Наукові записки під редакцією проф. Шкарабана С.І.Федорович, Роман Володимирович
Article199723-тра-2017Науково-методологічні аспекти становлення, функціонування і трансформації економічного аналізу //Формування економічних відносин в умовах ринку Збірник наукових праць випуск 1. Тернопіль 1997р.Федорович, Роман Володимирович
Article199624-тра-2017Етапи розвитку та становлення оперативного економічного аналізу /Наукові записки присвячені 25-річчю створення кафедри під ред. д.е.н., проф. Шкарабана С.І. Тернопіль 1996р.Федорович, Роман Володимирович
Learning Object1-лис-201625-тра-2017Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Article202011-бер-2021Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризмуБурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract9-лис-201817-лис-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Міщук, Оксана Іванівна; Фалович, Володимир Андрійович; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна; Волков, Андрій; Химич, Ірина; Тимошик, Наталія; Подвірна, Тетяна; Ціх, Галина Володимирівна
Article201824-лип-2019Оцінювання ризиків промислових підприємствТимошик, Михайло
Article201824-лип-2019Орагнізаційне управління ризиками промислових підприємствТимошик, Михайло
Articleгру-201514-лип-2019цілеорієнтована оптимізація ризиків промислових підприємствТимошик, Михайло
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Monograph20177-тра-2018Фінансово-облікове забезпечення сталого розвитку аграрного сектора УкраїниБочко, Олена Юріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Подвальна, Галина Василівна
Conference Abstract15-гру-20177-тра-2018ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ОСОБЛИВОСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ FMCGЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article20177-тра-2018Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів в УкраїніШандрівська, Олена Євгенівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20196-гру-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Monographбер-20184-тра-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Результати 1-100 зі 174 (час пошуку: 0.004 секунди).

Розкриття

за датою випуску