Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Назва: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Автори: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Бібліографічний опис: МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Конференція/захід: Том 2, № 1
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 7-тра-2018
Видавництво: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Діапазон сторінок: 21-32
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Власник авторського права: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора