Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Titulua: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Egilea: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
Gordailuaren-data: 2018
Date of entry: 7-May-2018
Argitalpen: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak