Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ชื่อเรื่อง: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
ผู้แต่ง: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
วันที่เผยแพร่: 2018
Date of entry: 7-พฤษ-2018
สำนักพิมพ์: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Інструменти адміністратора