Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Заглавие: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Автори: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
Дата на Публикуване: 2018
Date of entry: 7-Май-2018
Издател: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Administrativa verktyg