Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Title: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Authors: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
Issue Date: 2018
Date of entry: 7-May-2018
Publisher: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Админ Инструменти