このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Tytuł: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Authors: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Konferencja/wydarzenie: Том 2, № 1
Data wydania: 2018
Date of entry: 7-maj-2018
Wydawca: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Kraj (kod): UA
Place edycja: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Zakres stron: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Właściciel praw autorskich: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

管理ツール