Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрикавський, Євген Васильович-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-07T17:15:02Z-
dc.date.available2018-05-07T17:15:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018uk_UA
dc.identifier.issn2522-9087-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787-
dc.format.extent21-32-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВиробництво і друкарня «ТЕС»uk_UA
dc.titleКомплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попитуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТuk_UA
dc.coverage.placenameОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТuk_UA
dc.citation.conferenceТом 2, № 1-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора