Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Título : Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Autor : Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
Fecha de publicación : 2018
Date of entry: 7-may-2018
Editorial : Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN : 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador