Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
タイトル: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
著者: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
発行日: 2018
Date of entry: 7-5月-2018
出版者: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Admin Tools