Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
Tittel: Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
Authors: Крикавський, Євген Васильович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ Науковий журнал Том 2, № 1 ОДЕСА 2018
Conference/Event: Том 2, № 1
Utgivelsesdato: 2018
Date of entry: 7-mai-2018
Forlag: Виробництво і друкарня «ТЕС»
Country (code): UA
Place of the edition/event: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Page range: 21-32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24787
ISSN: 2522-9087
Copyright owner: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
26-1-84-1-10-20180314.pdf604,77 kBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Outils d'administration