Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24765

Назва: Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Федорович Р.В., Серединська В.М. Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом. Р.В. Федорович, В.М. Серединська/ Матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» м. Переяслав-Хмельницький 30 березня 2018 року с. 100-103.
Конференція/захід: ХХХІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації"
Дата публікації: 30-бер-2018
Дата внесення: 25-кві-2018
Видавництво: Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди"
УДК: 330.101
ББК: 72.4
74(0)
Теми: ранжування
маркетингове управління
стратегія
економічний аналіз
стратегічний аналіз
сегментація
Діапазон сторінок: 100-103
Короткий огляд (реферат): Ринкові умови господарювання, пов’язані з господарським ризиком, мінливим і часто невизначеним зовнішнім середовищем, породжують ряд гострих соціально-економічних проблем, які перешкоджають успішному функціонуванні підприємства. За цих умов зростає роль економічного аналізу як спеціального виду економічних досліджень, спрямованих на виявлення причинно-наслідкових зв’язків в економічних процесах для забезпечення режиму стійкого функціонування і розвитку підприємства. Це спонукає менеджмент підприємства по-новому підходити до процесу управління і використовувати результати економічного аналізу для обґрунтування стратегічних і тактичних рішень.
Опис: Викладено суть і роль економічного аналізу в системі стратегічного управління маркетингом. Зокрема, значення стратегічного аналізу та його важливість при розробці стратегії розвитку підприємства та аналітичний інструментарій ефективного маркетингового управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24765
Власник авторського права: © Автори статей
© Рада молодих учених університету
© ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 34.pdf11,66 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Zbirnyk_34.djvu15,02 MBDjVuПереглянути/відкрити
Zbirnyk_34__COVER.png792,3 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора