Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24765

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-04-25T10:48:36Z-
dc.date.available2018-04-25T10:48:36Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.citationФедорович Р.В., Серединська В.М. Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом. Р.В. Федорович, В.М. Серединська/ Матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» м. Переяслав-Хмельницький 30 березня 2018 року с. 100-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24765-
dc.descriptionВикладено суть і роль економічного аналізу в системі стратегічного управління маркетингом. Зокрема, значення стратегічного аналізу та його важливість при розробці стратегії розвитку підприємства та аналітичний інструментарій ефективного маркетингового управління.uk_UA
dc.description.abstractРинкові умови господарювання, пов’язані з господарським ризиком, мінливим і часто невизначеним зовнішнім середовищем, породжують ряд гострих соціально-економічних проблем, які перешкоджають успішному функціонуванні підприємства. За цих умов зростає роль економічного аналізу як спеціального виду економічних досліджень, спрямованих на виявлення причинно-наслідкових зв’язків в економічних процесах для забезпечення режиму стійкого функціонування і розвитку підприємства. Це спонукає менеджмент підприємства по-новому підходити до процесу управління і використовувати результати економічного аналізу для обґрунтування стратегічних і тактичних рішень.uk_UA
dc.format.extent100-103-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.subjectранжуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectекономічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.titleЕкономічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holder© Автори статейuk_UA
dc.rights.holder© Рада молодих учених університету-
dc.rights.holder© ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди-
dc.coverage.placenameДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди"uk_UA
dc.subject.udc330.101uk_UA
dc.subject.bbk72.4uk_UA
dc.subject.bbk74(0)-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.citation.conferenceХХХІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації"-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Збірник 34.pdf11,66 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Zbirnyk_34.djvu15,02 MBDjVuVoir/Ouvrir
Zbirnyk_34__COVER.png792,3 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Outils d'administration