Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24765

Tytuł: Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р.В., Серединська В.М. Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом. Р.В. Федорович, В.М. Серединська/ Матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» м. Переяслав-Хмельницький 30 березня 2018 року с. 100-103.
Konferencja/wydarzenie: ХХХІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації"
Data wydania: 30-mar-2018
Date of entry: 25-kwi-2018
Wydawca: Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Kraj (kod): UA
Place edycja: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди"
UDC: 330.101
BBK: 72.4
74(0)
Słowa kluczowe: ранжування
маркетингове управління
стратегія
економічний аналіз
стратегічний аналіз
сегментація
Zakres stron: 100-103
Abstract: Ринкові умови господарювання, пов’язані з господарським ризиком, мінливим і часто невизначеним зовнішнім середовищем, породжують ряд гострих соціально-економічних проблем, які перешкоджають успішному функціонуванні підприємства. За цих умов зростає роль економічного аналізу як спеціального виду економічних досліджень, спрямованих на виявлення причинно-наслідкових зв’язків в економічних процесах для забезпечення режиму стійкого функціонування і розвитку підприємства. Це спонукає менеджмент підприємства по-новому підходити до процесу управління і використовувати результати економічного аналізу для обґрунтування стратегічних і тактичних рішень.
Opis: Викладено суть і роль економічного аналізу в системі стратегічного управління маркетингом. Зокрема, значення стратегічного аналізу та його важливість при розробці стратегії розвитку підприємства та аналітичний інструментарій ефективного маркетингового управління.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24765
Właściciel praw autorskich: © Автори статей
© Рада молодих учених університету
© ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Збірник 34.pdf11,66 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Zbirnyk_34.djvu15,02 MBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Zbirnyk_34__COVER.png792,3 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora