Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
Назва: Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
Автори: Тимошик, Михайло
Бібліографічний опис: У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
Том: Випуск 6 (17) 2018
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 24-лип-2019
Видавництво: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Країна (код): UA
УДК: 658.1
Теми: управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
Діапазон сторінок: 369-375
Серія/номер: Випуск 6 (17) 2018;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67.pdf339,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора