Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
Teitl: Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
Awduron: Тимошик, Михайло
Bibliographic description (Ukraine): У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
Volume: Випуск 6 (17) 2018
Dyddiad Cyhoeddi: 2018
Date of entry: 24-Jul-2019
Cyhoeddwr: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Country (code): UA
UDC: 658.1
Allweddeiriau: управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
Page range: 369-375
rhif Cyfres/Adroddiad: Випуск 6 (17) 2018;
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
URL for reference material: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
67.pdf339,49 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol