Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132

Назва: Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: У монографії розглянуто теоретичні засади формування та розвитку некомерційної сфери в контексті маркетингових перспектив, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності некомерційних організацій сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 10-чер-2016
Видавництво: Астон
УДК: 339.138
ББК: 65.9(2)49
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132
ISSN: 978-966-308-643-9
Власник авторського права: © Т.М. Борисова, 2015 © Видавництво «Астон», 2015
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора