このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132

タイトル: Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
著者: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): У монографії розглянуто теоретичні засади формування та розвитку некомерційної сфери в контексті маркетингових перспектив, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності некомерційних організацій сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій.
発行日: 2015
Date of entry: 10-6月-2016
出版者: Астон
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)49
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132
ISSN: 978-966-308-643-9
Copyright owner: © Т.М. Борисова, 2015 © Видавництво «Астон», 2015
Content type: Book
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール