Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132

Título : Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
Autor : Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): У монографії розглянуто теоретичні засади формування та розвитку некомерційної сфери в контексті маркетингових перспектив, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності некомерційних організацій сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій.
Fecha de publicación : 2015
Date of entry: 10-jun-2016
Editorial : Астон
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)49
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132
ISSN : 978-966-308-643-9
Copyright owner: © Т.М. Борисова, 2015 © Видавництво «Астон», 2015
Content type: Book
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador