กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132

ชื่อเรื่อง: Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): У монографії розглянуто теоретичні засади формування та розвитку некомерційної сфери в контексті маркетингових перспектив, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності некомерційних організацій сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій.
วันที่เผยแพร่: 2015
Date of entry: 10-มิถ-2016
สำนักพิมพ์: Астон
UDC: 339.138
BBK: 65.9(2)49
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132
ISSN: 978-966-308-643-9
Copyright owner: © Т.М. Борисова, 2015 © Видавництво «Астон», 2015
Content type: Book
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Marketyng_nekomercijnyh_organizacij_Borysova_Ternopil_2015.pdf926,08 kBAdobe PDFดู/เปิด
Marketyng_nekomercijnyh_organizacij_Borysova_Ternopil_2015.djvu633,6 kBDjVuดู/เปิด
Marketyng_nekomercijnyh_organizacij_Borysova_Ternopil_2015__COVER.png613,3 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ