Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-10T15:32:55Z-
dc.date.available2016-06-10T15:32:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ монографії розглянуто теоретичні засади формування та розвитку некомерційної сфери в контексті маркетингових перспектив, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності некомерційних організацій сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій.uk
dc.identifier.issn978-966-308-643-9-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17132-
dc.language.isoukuk
dc.publisherАстонuk
dc.titleМаркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Т.М. Борисова, 2015 © Видавництво «Астон», 2015uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.bbk65.9(2)49uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора