Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Назва: Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
Автори: Якимишин, Лілія Ярославівна
Бочко, Олена Юріївна
Приналежність: ТНТУ ім. І.Пулюя
НУ "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Фахова публікація
Випуск/№ : 892
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 14-гру-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: НУ "Львівська політехніка"
Діапазон сторінок: 25-31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Власник авторського права: НУ "Львівська політехніка"
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lp_boch_2018.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора