Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Título : Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
Autor : Якимишин, Лілія Ярославівна
Бочко, Олена Юріївна
Affiliation: ТНТУ ім. І.Пулюя
НУ "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Фахова публікація
Issue: 892
Fecha de publicación : 2018
Date of entry: 14-dic-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: НУ "Львівська політехніка"
Page range: 25-31
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Copyright owner: НУ "Львівська політехніка"
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
lp_boch_2018.pdf1,33 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador