Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Başlık: Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
Yazarlar: Якимишин, Лілія Ярославівна
Бочко, Олена Юріївна
Affiliation: ТНТУ ім. І.Пулюя
НУ "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Фахова публікація
Issue: 892
Yayın Tarihi: 2018
Date of entry: 14-Ara-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: НУ "Львівська політехніка"
Page range: 25-31
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Copyright owner: НУ "Львівська політехніка"
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
lp_boch_2018.pdf1,33 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Admin Tools