Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Заглавие: Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
Автори: Якимишин, Лілія Ярославівна
Бочко, Олена Юріївна
Affiliation: ТНТУ ім. І.Пулюя
НУ "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Фахова публікація
Issue: 892
Дата на Публикуване: 2018
Date of entry: 14-Дек-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: НУ "Львівська політехніка"
Page range: 25-31
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26335
Copyright owner: НУ "Львівська політехніка"
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
lp_boch_2018.pdf1,33 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Administrasjonsverktøy