Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Tytuł: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Authors: Макар, Оксана Ігорівна
Data wydania: 23-cze-2014
Date of entry: 23-cze-2014
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Abstract: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Opis: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora