Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Titel: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Autor(en): Макар, Оксана Ігорівна
Erscheinungsdatum: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Zusammenfassung: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Beschreibung: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:8.03050701 — маркетинг

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge