Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Pealkiri: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Autor: Макар, Оксана Ігорівна
Ilmumisaasta: 23-juu-2014
Date of entry: 23-juu-2014
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Kokkuvõte: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Kirjeldus: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:8.03050701 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid