Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Titulua: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Egilea: Макар, Оксана Ігорівна
Gordailuaren-data: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Laburpena: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Deskribapena: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:8.03050701 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak