Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Titre: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Auteur(s): Макар, Оксана Ігорівна
Date de publication: 23-jui-2014
Date of entry: 23-jui-2014
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Résumé: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Description: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration