Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Title: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Authors: Макар, Оксана Ігорівна
Issue Date: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Abstract: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Description: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Appears in Collections:8.03050701 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools