Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Títol: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Autor: Макар, Оксана Ігорівна
Data de publicació: 23-de -2014
Date of entry: 23-de -2014
Editorial: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Resum: Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Descripció: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador