Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Назва: Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Автори: Макар, Оксана Ігорівна
Дата публікації: 23-чер-2014
Дата внесення: 23-чер-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Опис: В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора