DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Роботи студентів >
Магістр >

8.03050701 — маркетинг : [58]

Домівка зібрання

 
 
або переглянути 
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Нові матеріали (усі)

Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на прикладі АГП «Аріведерчі»)

Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна»)

Удосконалення товарної політики підприємства (на прикладі ПП «Галіт» )

Розробка стратегії досягнення конкурентних переваг підприємства (ТОВ “Тернофарм”)

Вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства» (на прикладі ПАТ «Тера»)

Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Українське морозиво»)

Автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня магістр Шляхи підвищення ефективності інструментів та базових критеріїв мерчандайзингу ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» (на прикладі роздрібного торгівельного підприємства ТОВ «Сільпо»)

автореферат диппломної роботи на здобуття кваліфікації "магістр" на тему "Удосконалення рекламної діяльності ПАТ "ТерА"

автореферат дипломної роботи магістра на тему "Обгрунтування втримання конкурентних переваг на локальному ринку (на прикладі ПП "Самогонна ресторація плюс")

Маркетингові дослідження поведінки споживача

Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Потуторський деревообробний завод»)

Автореферат наукової роботи на здобуття освітнього ступеня магістра «Шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)

Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя (на прикладі ПАТ «ТЕРА»)

Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «Шредер»)

Вдосконалення маркетингової збутової політики підприємства (на прикладі ТОВ «Росса»)

Вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком»)

Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра "Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг (на прикладі ТД УДППЗ «Укрпошта»)"

Розробка заходів по підвищенню конкурентоспроможності підприємства (на прикладі АГП «Тернопільтур»

Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»)

Автореферат

Стратегічні рішення в управлінні маркетинговою товарною політикою підприємства (на прикладі «ПАТ Тера»)

Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон»)

Розробка заходів по підвищенню стратегічної конкурентної позиції підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»)

Науково-методичні засади забезпечення ефективності реалізації комплексу маркетингу підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)

Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД)

Вдосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПРАТ «Тернопільський молокозавод»)

Анотація Процюк М.П.

АНОТАЦІЯ Івасюк А. Вдосконалення рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Астер»).

АНОТАЦІЯ Доник Т. «Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства»(на прикладі ПАТ «ТерА»).

АНОТАЦІЯ Михайлишин О. «Удосконалення управління рекламною діяльністю підприємства» (на прикладі ТОВ «Арніка»).

АНОТАЦІЯ Возьна О.К. Розробка комплексу маркетингу на зарубіжних ринках, ПП «Агропродсервіс Біо».

Анотація. Вайшле А.О. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПП “Галіт”). – Рукопис.

АНОТАЦІЯ Головата О.В. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарної політики на ринку консультаційних та юридичних послуг (на прикладі ЮФ «Арес»). – Рукопис.

АНОТАЦІЯ Жовнір З. Дослідження ринку торгівельних послуг та управління асортиментом ТОВ «БАРВІНОК-43» на засадах категорійного менеджменту. – Рукопис.

АНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики ПрАТ АСК «Скарбниця».

АНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПрАТ «Компанія Ензим»).

АНОТАЦІЯ. Формування системи маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТзОВ «Аскор-Україна»)

Анотація МР Ковалішина І. Розроблення шляхів посилення стратегічних конкурентних позицій підприємства (на прикладі ТОВ «Ланівецький цукровий завод»).

Анотація МР Ціх Г. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової політики на підприємстві (на прикладі ПП «Лісма»).

АНОТАЦІЯ Коцюк Б. Ю. Економічне оцінювання та розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємством (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар»).

Підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ПП “ОККО-Нафтопродукт” на засадах бренд-маркетингу

АНОТАЦІЯ Краузе С.Д. Підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах бенчмаркетинг (на прикладі ТОВ «Пивоварня Опілля»).

АНОТАЦІЯ Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).

Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку(на прикладі ПАТ "ТерА")

Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")

Анотація МР Савка А.Б.Формування стратегії просування підприємства: організаційно-методичні аспекти і механізм реалізації (на прикладі ПрАТ «Добра вода»).

Анотація МР. Макарова Ю.А. Шляхи удосконалення управління системою маркетингової діяльності(на прикладі ТОВ «Видавництво «Школярик»)

АНОТАЦІЯ Паренна І. Інтенсифікація маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Тернопільбуд»

АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)

АНОТАЦІЯ Процик І. М. Оптимізація товарно-асортиментної політики підприємства (на прикладі ПП «Муринка А. Ю.»).

Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства

Анотація. Пастух О. Удосконалення стратегічного планування розвитку промислових підприємств (на прикладі ТОВ "Шредер").

Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)

Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")

Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві (на прикладі КТ «Україна»)

Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтації

Вдосконалення системи просування промислових товарів з використанням Інтернет-маркетингу (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра»»).

Анотація МР. Лило, І.В. «Застосування концепції маркетингу в готельному господарстві (на прикладі готелю «Злагода»)».

 

Стрічки RSS

RSS Feed RSS Feed

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus