Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18927
Назва: Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД)
Автори: Бугера, Зоряна Василівна
Бібліографічний опис: Бугера З.В. Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД: дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/З.В. Бугера; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 112 с.
Bibliographic description: Buhera Z. The system of strategic planning of marketing activities of industrial enterprises (for example, GP "Ukrspirt" Borshchiv MPD)/ Research on receiving of Master Degree on a speciality 8.03050701 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2017.
Дата публікації: 14-лют-2017
Дата внесення: 14-лют-2017
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Досліджена діюча практика управління системою маркетингового стратегічного планування на ДП «УКРСПИРТ» Борщівське МПД. Проведена діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства. Ключові поняття: ринок, стратегічне планування, макросередовище, мікросередовище, маркетингові дослідження, SWOT-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18927
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
авторефератА4.doc94 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора