Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Назва: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Автори: Мороз, Василина Романівна
Дата публікації: 18-чер-2014
Дата внесення: 18-чер-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Опис: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора