Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19186
Назва: Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «Шредер»)
Автори: Богачук, Наталя Романівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ст.гр.ПМм-61
Бібліографічний опис: Богачук Наталя Романівна Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «ШРЕДЕР») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.Р. Богачук ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12 с.
Дата публікації: 21-лют-2017
Дата внесення: 21-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Федорович, Роман Володимирович
Члени комітету: Маркович, Ірина Богданівна
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Богачук Н.Р. Вдосконалення комплексу маркетингу на промисловому підприємства (на прикладі ТОВ «Шредер» ). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. Дипломна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової діяльності. В роботі висвітлено аспекти організації, планування та аналізу маркетингового комплексу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19186
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
авторефератБогачук.doc87,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора