Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19403
Назва: Удосконалення товарної політики підприємства (на прикладі ПП «Галіт» )
Автори: Григус, Тетяна Миколаївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингу
Бібліографічний опис: Григус Т.М. Удосконалення товарної політики підприємства (на прикладі ПП «Галіт» ) : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Т.М.Григус, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 10 с.
Дата публікації: 22-лют-2017
Дата внесення: 27-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Федорович, Роман Володимирович
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Гигус Т. Вдосконалення маркетингової товарної політики на прикладі ПП «Галіт». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг». – ТНТУ ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2017. Об’єктом дослідження є процес формування товарної політики на основі маркетингу на приватному підприємстві «Галіт». Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи управління товарною політикою підприємств на основі маркетингу Методи дослідження: історико-економічний; системного підходу; аналізу та синтезу; порівняльний та структурний; фінансово-економічного аналізу; техніко- економічного аналізу; економіко-статистичного аналізу тощо. В даній роботі висвітлено теоретико-методичні основи формування та використання товарної політики підприємства. Проведено оцінку формування та використання товарної політики ПП «Галіт». Запропоновано шляхи удосконалення механізму формування та використання товарної політики ПП «Галіт». Ключові слова: товарна політика, асортимент, номенклатура, конкурентоспроможність, маркетингова діяльність, збут, життєвий цикл.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19403
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat-Григус.doc107 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора