Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3187
Назва: Анотація. Вайшле А.О. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПП “Галіт”). – Рукопис.
Інші назви: Summary. Vaishle A. Improving the marketing commodity policy of the company based on Private Enterprise “Halit” experience. – Manuscript.
Автори: Вайшле, Артем Олександрович
Дата публікації: 25-чер-2014
Дата внесення: 25-чер-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Вайшле А.О. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПП “Галіт”). – Рукопис.
Vaishle A. Improving the marketing commodity policy of the company based on Private Enterprise “Halit” experience. – Manuscript.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3187
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація.docx14,9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора