Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3181
Назва: АНОТАЦІЯ. Формування системи маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТзОВ «Аскор-Україна»)
Автори: Критюк, Уляна Михайлівна
Дата публікації: 25-чер-2014
Дата внесення: 25-чер-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 339.138
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Формування системи маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТзОВ «Аскор-Україна»).– Рукопис.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3181
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора