Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19188
Назва: Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя (на прикладі ПАТ «ТЕРА»)
Автори: Перхайло, Назарій Петрович
Бібліографічний опис: Перхайло Н.П.Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя (на прикладі ПАТ «ТЕРА») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.П. Перхайло ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 8 с.
Дата публікації: 21-лют-2017
Дата внесення: 21-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
Члени комітету: Ціх, Галина Володимирівна
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Перхайло Н. «Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя» (на прикладі ПАТ «ТерА»). –Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного ступення магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Досліджена діюча практика організації системи просування ПАТ «ТерА» в умовах маркетингової орієнтації. Проведено діагностику маркетингової діяльності досліджуваного підприємства та здійснено аналіз методів просування продукції ПАТ «ТерА». Розроблено напрями вдосконалення системи просування продукції ПАТ «ТерА» на ринку міста Тернополя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19188
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat Перхайло.doc97 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора