Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакар, Оксана Ігорівна-
dc.date.accessioned2014-06-23T09:00:14Z-
dc.date.available2014-06-23T09:00:14Z-
dc.date.issued2014-06-23T09:00:14Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149-
dc.descriptionВ роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.titleРозробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")uk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора