Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Título : Розробка маркетингової стратегії фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ "ТерА")
Autor : Макар, Оксана Ігорівна
Fecha de publicación : 23-jun-2014
Date of entry: 23-jun-2014
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Resumen : Дослідження на здобуття освітньо кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 8.03050701"Маркетинг"-Тернопільський національний технічний університет іменім Івана Пулюя.
Descripción : В роботі зроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3149
Content type: Other
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador