กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
ชื่อเรื่อง: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
ผู้แต่ง: Мороз, Василина Романівна
วันที่เผยแพร่: 18-มิถ-2014
Date of entry: 18-มิถ-2014
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
คำสำคัญ: 8.03050701
маркетинг
บทคัดย่อ: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
รายละเอียด: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:8.03050701 — маркетинг

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ