Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Title: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Authors: Мороз, Василина Романівна
Issue Date: 18-jún-2014
Date of entry: 18-jún-2014
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Keywords: 8.03050701
маркетинг
Abstract: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Description: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
Ebben a gyűjteményben:8.03050701 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools