Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Tittel: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Authors: Мороз, Василина Романівна
Utgivelsesdato: 18-jun-2014
Date of entry: 18-jun-2014
Forlag: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Emneord: 8.03050701
маркетинг
Abstrakt: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Beskrivelse: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
Vises i samlingene:8.03050701 — маркетинг

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy