Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorМороз, Василина Романівна-
dc.date.accessioned2014-06-18T07:41:02Z-
dc.date.available2014-06-18T07:41:02Z-
dc.date.issued2014-06-18T07:41:02Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127-
dc.descriptionУдосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları