Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorМороз, Василина Романівна-
dc.date.accessioned2014-06-18T07:41:02Z-
dc.date.available2014-06-18T07:41:02Z-
dc.date.issued2014-06-18T07:41:02Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127-
dc.descriptionУдосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
È visualizzato nelle collezioni:8.03050701 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione