Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Василина Романівна-
dc.date.accessioned2014-06-18T07:41:02Z-
dc.date.available2014-06-18T07:41:02Z-
dc.date.issued2014-06-18T07:41:02Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127-
dc.descriptionУдосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора